زمان ثبت و پیگیری سفارش در فروشگاه پیران مال

مشتریان می‌توانند در طول شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند،و يا در صورت ضرورت زمان از طريق تماس تلفني با فروشگاه سفارشات خود را ثبت نموده تا در سريعترين فرصت بررسی شود. سفارشات معمولا همه روزه بجز ايام تعطيل بررسی و ارسال خواهند شد.

ارسال و بیمه سفارشات

سفارشات مشتریان معمولا در بازه ٥ تا ۲۴ ساعته پردازش و ارسال خواهد شد. ارسال سفارشات از طریق پست تیپاکس ، پست یا شرکت های حمل و نقل ارسال خواهد شد.
تمامی ارسالها بیمه هستند. بدان معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل كالا وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تلاش فروشگاه پیران مال بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت و امنيت به دست مشتريان برسد.

ارسال و بیمه سفارشات

از مشتریان عزیز تقاضا مي شود در هنگام تحویل سفارشات خود،سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی نموده و در صورت وجود آسيب فیزیکی جدي، مراتب را از طريق تماس تلفني به مسئولين مربوطه در فروشگاه و حامل مرسوله اطلاع دهند.

ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، مشتریان عزیز میتوانند طی ١ روز پس از دريافت كالا سفارش خود را با هماهنگي از طريق تماس تلفني با مسئول مربوطه در فروشگاه،مرجوع نمايد.شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

ثبت شکایات

ثبت شکایات از طریق ارسال درخواست به آدرس ایمیل info@piranmall.com یا مراجعه به صفحه ثبت شکایات و همچنين از طريق تماس تلفني با بخش پشتيباني فروشگاه پیران مال امکان پذیر مي باشد.